Om Sapagi

Jeg hedder Mette Snekkerup, og det er mig, som står bag SaPagi, og i juni 2018, valgt at starte min egen konsulentvirksomhed, SaPagi ApS.

Det var selvfølgelig ikke helt let at finde på, hvad jeg skulle kalde mit nye hjertebarn i form af denne konsulentvirksomhed. Men ved brug af kunstsproget esperanto, som har til formål at gøre mennesker med forskellige modersmål i stand til at kommunikere med hinanden, har jeg sammensat Saga, som betyder klog, og Pagi, som betyder løn.

 

Den 1. juli 2019 indgik jeg samarbejde med Henrik Fich, som jeg kender fra min tid hos Lessor, hvor Henrik i sin tid ansatte mig, og var min chef og direktør.

Den 1. februar 2020 ansatte vi Helle Albèr, som vi begge kender igennem Lessor, og som jeg arbejde tæt sammen med igennem alle årene. Helle var ansvarlig for AX Payroll, og har derfor stor erfaring inden for lønområdet.

Vi brænder alle for at optimere lønprocesser og at kunne hjælpe vores kunder til at finde den rigtige løsning til deres hverdag og forretning.

For løn og HR spiller en helt central rolle i enhver virksomhed, og især i de, som oplever succes. Som kompetent HR- og lønkonsulent har jeg dyb indsigt i, hvad der kan være den rigtige løsning for dig og dit firma.

Om Mette

I 2001 startede jeg som kontorelev i Sønderjyllands Amt, hvor jeg for første gang blev en del af et stort lønteam, og senere som lønkonsulent havde ansvaret for korrekt lønudbetaling for mere end 1.000 ansatte.

I 2008 blev jeg ansat i IT-virksomheden Lessor A/S, først som supportkonsulent siden som chefkonsulent, produktchef og til sidst Vice President for Dynamics. Gennem mit arbejde her, har jeg dygtiggjort mig indenfor ledelse og det, som betragtes som en essentiel del af enhver virksomhed – løsninger til udbetaling af løn.

Her har især Microsoft Dynamics NAV og løsninger til det, som Lessor Human Resource, været platforme jeg har udviklet på og forbedret.

I dag forandrer alting sig rigtig hurtigt. Det gælder også forbedringen af HR-løsninger ved hjælp af IT, og derfor ser jeg det som et kæmpe forspring, at jeg i min tid hos Lessor har arbejdet nært sammen med udviklingsteamet.

Det jeg kan tilbyde til løn og HR-processer, hænger uløseligt sammen med de nyeste teknologier.

 

Om Helle

Jeg hedder Helle Albèr og jeg er startet hos SaPagi den 1. februar 2020 som konsulent.

Jeg brænder for løn og optimering af processerne rundt om den ansatte i en virksomhed.

Hele mit arbejdsliv har jeg arbejdet med løn.

De første år hos DSB og i Regionen Sjælland, hvor jeg blandt andet lavede løn og hjalp afdelingerne med forståelse for løn, lønsedler og vagtplanlægning.

Fra 1999 var jeg ansat i IT-virksomheden Lessor A/S, først som supportkonsulent siden som chefkonsulent, produktchef og til sidst Product Manager for Lessors Dynamics løsninger. Her har jeg gennem årene været med til at udvikle primært Lessors lønsystem til Microsoft Dynamics AX/D365.

 

Kontakt os

Vi står klar til at møde din virksomhed, og vil heller end gerne hjælpe jer med at den helt rigtige løsning, både når vi snakker HR og løn.

Kontakt os endelig på telefon 22 30 25 02 eller via kontaktformularen.

Kontakt bestyrelsesformand Henrik Fich på henrik@sapagi.dk